Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina

12. 12. 2008 23:36
Milá hadassko,

pěkně jste to natřela tomu Wikimu, statečný to bojovník se tentokrát neukázal, hm. Z Chyrena si nic nedělejte, on už je takový, kdybyste viděla jeho kukuč, který vypadá, jakoby mu zrovna nedala, pochopila byste ho ;-D

0 0
možnosti

hadassa

3. 11. 2008 14:53
Co vás tak žere, milý pane?

Nemá smysl reagovat na to, co píšete, i když ten obraz s terénním pracovníkem je docela hezký. Zatím mi nikdo z mých tak zvaných odpůrců nevysvětlil, v čem jsem tak mimo, pokud už mi vážně nechcete natřískat jen proto, že mám na kvéry a radar jiný názor než vy. Mýlíte se i s tím Gándhím, dokonce i v USA to hodně lidí ví. Nejde o to nutit vás k pacifismu, když na něj "nemáte". No tak zkrátka nemáte, ale já si svůj "pacifismus" s dovolením ponechám navzdory všem, kdo neumí číst Čapka ani další obdivuhodné syny tohoto národa. Máme jich dost a stojí za to je vnímat. Záhada - nikdo z nich nevyšiloval kvůli odmítání násilí.. V 

0 0
možnosti

CHYREN

2. 11. 2008 23:11
Sama se usvědčujete z vlastní demagogie?

;-D Připomínáte mně jednoho "terénního" pracovníka s lidskou hloupostí. Nakonec Ho ukřižovali, ale zatímco On bojoval s lidskou hloupostí chlebem a vodou s Bohem za zády..jeho fanatičtí stoupenci rozpoutali neuvěřitelná jatka. Ve jménu pravdo-lásky. Já proti ní nic nemám, ale abych si ji di bitvy bral místo neprůstřelné vesty?;-D Po Gándhim už na to nikdo neskočí. Otázka ale zní jinak..opravdu věříte tomu, co říkáte, nebo jste agent Ruska? Pokud tomu věříte, jistě vás uvidím na nějakém videozáznamu jak se procházíte v Logarské divočině s Peace znakem místo oděvu.;-D;-D

0 0
možnosti

CHYREN

2. 11. 2008 23:15
Re: Sama se usvědčujete z vlastní demagogie?

 Můžu vám slíbit, že budu vedle vás s radarem a četou po zuby ozbrojených vojáků. I to, že se budu cítit bezpečnější vedle ( mírně řečeno ) směšné a vytřepané figurky. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1667x
Tko sam, što sam... Snad jen snílek, toužící po troše mlhy.