Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

timmek

21. 8. 2008 10:34
Paní autorko

Jste velice, velice naivní. Pokud si myslíte, že všichni zahodí zbraně a budou se milovat, to se teda šeredně mýlíte. Radar je součást systému ochrany euroamerické civilizace. Civilizace založené na lidských právech. Vždy se budou rodit nový Stalinové, Hitlerové a je jedno kde. Víte prd co bude za 10-20 let a já chci být radši na ně připraven. Vy a další (promiňte mi ten výraz) užiteční idioti jste hrozbou pro náš svobodný svět. Chápu proč takové lidi jako vy, Hitler a Stalin tolik chválil, velice jste jim usnadňovali jejich práci.

0 0
možnosti
DH

hadassa

21. 8. 2008 12:20
Re: Paní autorko

Pane čtenáři, možná je to naivita a možná velice a velice veliká. A možná je to přesně naopak. Možná jste velice a velice naivní vy, když se preventivně bojíte, že vám dá někdo za uši, a tak chcete být raději připraven. Přinejmenším nevíte nic o civlizacích jiných než je ta "euroamerická". Ale máte před sebou jistě ještě dlouhou cestu a věřím, že ještě leccos prohlédnete a pochopíte. Zbraně jsou k ničemu a tím jsem si jistá. Prd je prd a já se za něj nestydím, patří k životu tak jako omyly, kterých jsme schopni se zbavovat. Ostatně daleko významnější "užiteční idioti" než já už před více než tisíci lety se za to, že nic neví, nestyděli, právě naopak. Věděli, že jim to umožňuje "růst". Dovolím si jen poopravit váš soud o mně. Jsem totiž naprosto NEUŽITEČNÁ IDIOTKA. Užitečnost je kategorie, ke které mám rok od roku větší odpor.V

0 0
možnosti
W

wiki5.5

21. 8. 2008 16:44
Re: Re: Paní autorko

"Prd je prd a já se za něj nestydím, patří k životu tak jako omyly, kterých jsme schopni se zbavovat."

Az se dokazete zbavit prdu, pak prijdte, ze jste udelala vyznamny pokrok. Do te doby je to naprosty nesmysl.

0 0
možnosti
DH

hadassa

22. 8. 2008 9:06
Re: Re: Re: Paní autorko

Nechápu, proč bych se měla zbavovat "prdu"., ani nemám potřebu kamkoli přicházet. "Významné pokroky" si určujeme každý sám, totéž bych mohla doporučit vám - zatím jste se vyjádřoval trochu příliš jednoduše a jednostranně, a tedy nepřesvědčivě. Agresivita tady nic nezmůže, mám pocit.V 

0 0
možnosti
W

wiki5.5

22. 8. 2008 15:04
Re: Re: Re: Re: Paní autorko

to ovsem vysvetluje mnohe... tedy fakt, ze neumite cist a rozumet svuj vlastni text. Zkuste si tu vetu precist jeste jednou a snad pochopite.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1667x
Tko sam, što sam... Snad jen snílek, toužící po troše mlhy.