Radost ze života

Dana Havlenová

Amy, Tom a velký, trochu zpožděný aplaus pro Terezu Vilišovou

Nejsem -náctiletá, dokonce už ani -cetiletá, a už vůbec nejsem "single". Přesto jsem z premiéry Mého romantického příběhu v Divadle Petra Bezruče (4. října 2013) odcházela nasycená, napojená a nadšená.

7.10.2013 v 20:37 | Karma článku: 6.86 | Přečteno: 239 | Diskuse

Dana Havlenová

Malý soukromý aplaus aneb Dík za ostravskou operu

Mám možnost poměrně pravidelně navštěvovat ostravské operní premiéry. A musím říci, že mne dílo tvůrců těchto představení stejně pravidelně těší. Z mé strany už bych to mohla skoro nazvat závislostí a já jsem za ni osudu vděčná.

24.3.2013 v 22:21 | Karma článku: 10.94 | Přečteno: 300 | Diskuse

Dana Havlenová

S Bílou paní komonickou: Dohnat a předehnat!

Záhada - v časech dávno pobolševických remcáme a nechceme si nechat líbit, že nás vláda chce oškubat do hola. A kdyby jen to - odmítáme ideologii modrou i oranžovou, zelenou, fialovou, bůhvíjakou.

24.7.2011 v 0:51 | Karma článku: 17.11 | Přečteno: 1692 | Diskuse

Dana Havlenová

Terapie divadlem aneb Dream Factory 2011, zcela subjektivně

Bylo to krásné a nádherně inspirativní. A taky trochu přízračné. A opojné. A vůbec - zaplaťpámbu, že i tady u nás ve Městě, kde se říká "kvůli toho" a "tramvajka", ještě zůstali lidé se smyslem pro krásu a poezii a mají potřebu ji sem, do industriálního odkladiště Evropy dovézt a rozbalit.

15.6.2011 v 14:58 | Karma článku: 7.77 | Přečteno: 790 | Diskuse
Počet článků 66 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1667
Tko sam, što sam... Snad jen snílek, toužící po troše mlhy.